Kiedy zacząć korzystać z usług merchandisingowych?

Trzy główne powody, które powinny skłonić do rozważenia skorzystania z usług merchandisingowych:


1. Braki w dostępności produktów na półce, pomimo danych pokazujących dostępność towaru w magazynie.
2. Niska rotacja produktów w jednym sklepie w stosunku do rotacji odnotowanej w innych sklepach
3. Często organizowane promocje produktowe z wykupionym dodatkowym miejscem ekspozycyjnym


Poza trzema wyżej wymienionymi powodami, warto zawsze rozważyć uruchomienie usług merchandisingowych po zalistowaniu produktów u nowego klienta. Po wprowadzeniu produktów do sklepu (sieci sklepów) zadbanie o ciągłą dostępność produktów na półce jest najlepszą metodą na zapewnienie sobie na tyle wysokiej rotacji by klient nie myślał o wyrzuceniu naszych produktów ze swoich półek 

Braki półkowe

Integer ac vehicula eros, sed dictum sapien. Donec dignissim porttitor ante, sit amet placerat dui. Donec mollis vel arcu et efficitur.

Niska rotacja

Integer ac vehicula eros, sed dictum sapien. Donec dignissim porttitor ante, sit amet placerat dui. Donec mollis vel arcu et efficitur.

Częste promocje

Integer ac vehicula eros, sed dictum sapien. Donec dignissim porttitor ante, sit amet placerat dui. Donec mollis vel arcu et efficitur.